Monday, June 24, 2013

BIOZONE Car Sterilizer

Sedar atau tidak mostly kita suka dalam kereta kita berbau wangi.So,mesti yang rajin tu sentiasa mencuci dan vacuum kereta dia kan? Lepas cuci letak pula pewangi kereta...lagi best... wangi je kereta tu.. Tapi tahukah anda bahawa walaupun dah cuci,vacuum dan letak pewangi..boleh jamin ke kereta kita tak berhabuk?? Huh.. Jadi,untuk menjamin keselesaan saya sendiri dan anak-anak,saya menggunakan BIOZONE CAR STERILIZER.. mudah,jimat dan pengudaraan dalam kereta lagi menyakinkan saya..
Mostly,pencemaran dalam kereta kita juga boleh berlaku pada bila-bila masa.Contohnya ketika pergi ke pam minyak untuk isi minyak,confirm mesti terhidu bau minyak...actually tu bahaya kepada kita lagi-lagi kanak-kanak yang menghidunya..dengan penggunaan BIOZONE Car Sterilizer ni adalah lebih selamat dan boleh mencegah penyakit. Those yang resdung ,alergik dan penghisap rokok amat sesuai memiliki alat ini agar dapat membuang bau-bau yang kurang menyenangkan serta meneutralkan udara di dalam kereta.Then dapat cegah daripada resdung atau alergik yang lebih teruk.




Kelebihan : 

  • Menggunakan teknologi “cold plasma” Jepun yang menggabungkan oksigen dan ion dalam udara untuk menghasilkan ozon (O3).
  • Membasmi kuman yang boleh menyebabkan masalah pernafasan dengan berkesan, mencegah bakteria dan jangkitan virus.
  • Menguraikan VOC dalam kereta misalnya formaldehid, benzena, ammonia, menyingkirkan bau tembakau dan bau-bau lain.
  • Membersih dan menyegarkan udara dalam kereta.
  • Ringan, mudah alih dan mudah digunakan.
  • Selamat, mesra alam dan tidak memerlukan penyelenggaraan

  
Cara Penggunaan :

Masukkan BIOZONE Car Sterilizer ke dalam soket pemetik api rokok dan ia akan dihidupkan (dengan bulb yang menyala). Pasangkan pendingin udara untuk penyegaran udara yang berkesan. 



Untuk ORDER :

017-8702284
sms/whatsapp/wechat

xoxo
 -@inul m@rdhi@h-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...