Saturday, July 14, 2012

Persoalan Tentang Premium Beautiful


Dengan memakai PREMIUM BEAUTIFUL ni actually umpama "Self Practice" untuk anda yang cuba untuk berDiet .. diri sendiri akan rasa cepat kenyang dan dalam masa yang sama  anda dapat mengurangkan kuantiti pemakanan dan mengawal nafsu makan tu .. Best tak? Maka dengan ini, tak perlu lagi sekat keinginan nak makan ... 


Persoalan2 yang bermain di minda anda…


SUSAH KE NAK PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL?

Actually TAK SUSAH pun .. PB comes with different size & yang paling penting Saiz PB uolss adalah berdasarkan saiz ukuran badan uolss sendiri . Untuk pastikan size PB uolss , sila bagi pada 4 ukuran utama badan uolss seperti berikut :-

1) puncak dada (bust)

          2) bawah dada (underbust)

                                      3) pinggang (waist)

                                     4) punggung (hips)



Anda pasti selesa coz korset adalah mengikut bentuk badan uolss .. Juz pakai konsisten 8 jam sehari & uolss tak kan rasa 8 jam tu lama coz uolss akan rasa keselesaannya & size badan uolss akan mengecil seperti mana yang diidamkan.


BUKAN LECEH NAK KE TANDAS?

Tak lecehlah .. Klau uolss rasa leceh pun may be pada 1st day jer coz belum biasa lagi & tengah nak sesuaikan .. Ape yang uolss perlu buat just lipatkan waist nipper dan turunkan long girdle macam biasa. Then, teruskan hajat di hati… hehe..


PREMIUM BEAUTIFUL NI KALAU ROSAK MACAM MANA ?

PB adalah korset berkualiti yang jarang akan rosak walaupun its come with LIFETIME WARRANTY. Kalau rosak pun just pass pada Ainul & I'll sent it to repair!!


PANAS TAK PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL?

Bahan yang digunakan untuk penghasilan PB adalah dari fabrik berteknologi AKWATEK & AKWADYNE yang lembut dan ianya mengekalkan suhu badan.. Fabrik ni teknologi dari German .. Kalau suasana sejuk kainnya akan mengecut dan badan kita akan terasa suam. Manakala bila cuaca panas, kain PB akan mengembang dan kita akan terasa tidak panas .. so sangat sesuai di pakai di mana jua kita berada ..


APA YANG BEST TENTANG PREMIUM BEAUTIFUL?

Korset ni SANGAT SELESA dipakai sepanjang hari kerana kahalusan & kelembutan kepada kulit. PB adalah SUPERBRAND produk & mendapat pengiktirafan di peringkat antarabangsa. Maknanya PB sangat berkualiti tinggi dan terlaris di pasaran. PB  menjaga kesihatan disamping membentuk kontur bentuk badan yang ideal. PB is 70% for healthy and 30% for beauty.


SAMPAI BILA NAK PAKAI NI?

Minimum 8 hours / day .. macam kita pakai baju pergi kerja... dari pagi sampai ke petang jer .. dengan pakai PB ni, uolss mampu untuk mengubah bentuk badan menjadi langsing dan meningkatkan tahap kesihatan hidup ..


KENAPA MAHAL SANGAT PREMIUM BEUTIFUL NI?

It is because of Quality of the product itself and how Effective this product. Ni long term BODY INVESTMENT. Uolss tak akan menyesal bila melabur untuk membeli korset ni after pakai & rasakan betapa SELESA, BEST, YAKIN dan CANTIK .. Kita perlu pandang dari sudut kesihatan ..
Tambahan pula korset ini mempunyai Lifetime Waranty .. Ada ke product lain yang bagi jaminan seumur hidup?? 





Contact  : 017-8702284
Email : ladyainul@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...